مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 دی 1400 ساعت 13:152022-01-09سياسي

زوج های نابارور تحت پوشش بیمه سلامت قرار می گیرند


مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه گفت: خدمات ناباروری در راستای منویات مقام معظم رهبری در راستای جوان سازی و افزایش جمعیت تحت پوشش بیمه سلامت قرار گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، امید قادری اظهار داشت: درمان زوج های نابارور در تعهد بیمه سلامت قرار گرفته و در راستای منویات مقام معظم رهبری در راستای جوان سازی و افزایش جمعیت خدمات ناباروری تحت پوشش بیمه سلامت قرار گرفته است.

وی ادامه داد: بیمه شدگان صندوق بیمه سلامت همگانی روستاییان، عشایر و شهرهای زیر 20 هزار نفر جمعیت و مددجویان شهری کمیته امداد در حالت عادی برای دریافت خدمات ناباروری نیازی به نظام ارجاع ندارند و به راحتی می توانند از این خدمات بهره مند شوند.

مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه گفت: صندوق ها از لحاظ پرداخت خسارت ها از ابتدای سال جاری انجام می شود و اگر مرکزی در دانشگاه علوم پزشکی در این راستا فعالیت کند صندوق نیز با آن مرکز قرارداد خواهد بست.

وی تصریح کرد: افراد نابارور برای خرید تجهیزات در این زمینه تا 90 درصد تحت پوشش بیمه سلامت قرار دارد و تنها 10 درصد هزینه برعهده زوج نابارور است.

قادری ثبت نام افراد بیمه سلامت را بدین شکل عنوان کرد، که بیمه شده اگر تحت پوشش هیچ بیمه ای نباشد می تواند در طرح بیمه سلامت ثبت نام کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زوج های نابارور تحت پوشش بیمه سلامت قرار می گیرند

زوج های نابارور تحت پوشش بیمه سلامت قرار می گیرند