مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 دی 1400 ساعت 13:302022-01-09سياسي

رفع دغدغه های مردمی محور خطابه های نماز جمعه باشد


نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: باید در خطبه های نماز جمعه با موضوع شناسی و حرکت در مسیر پیشبرد نظام و رفع دغدغه های مردمی خطابه شود.

- ، حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی روز یکشنبه در همایش یاوران بصیرت که با حضور ائمه جمعه استان در سنندج برگزار شد، اظهار کرد: دوراندیشی، موضوع شناسی، موقعیت شناسی، انصاف و فداکاری از مؤلفه های بصیرت افزایی به شمار می آید.

وی افزود: شاخصه های بصیرت افزایی باید در جامعه تبیین شود لذا دوراندیشی از مهمترین ضرورت هایی است که برای ارتقای بصیرت مدنظر قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان خاطرنشان کرد: اگر در سال 88 فتنه گران آرای ملت را می پذیرفتند، امروز شاهد برخی مشکلات نبودیم.

وی در ادامه سخنان خود به روز بودن در ارائه خطبه های نمازهای جمعه را امری مهم عنوان کرد و گفت: برخی از خطبه های نماز جمعه و طرح برخی اظهارات نه موضوع روز و نه دغدغه مردم است.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی افزود: باید در خطبه های نماز جمعه با موضوع شناسی و حرکت در مسیر پیشبرد نظام و رفع دغدغه های مردمی خطابه شود.

وی افزود: کشور ما امروز بیش از هر زمانی نیاز به وحدت و انسجام دارد لذا طرح برخی اظهارات تفرقه افکنانه، باطل و بی ربط جایز نیست و موجب ایجاد شکاف و تفرقه خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع دغدغه های مردمی محور خطابه های نماز جمعه باشد

رفع دغدغه های مردمی محور خطابه های نماز جمعه باشد