مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 دی 1400 ساعت 14:152022-01-09بين الملل

آمریکا یک پالایشگاه در شرق استان حسکه احداث کرد/ سرقت منابع نفتی سوریه؟


سه روز پیش نیروهای آمریکایی کاروانی متشکل از 60 خودرو از جمله تانکر، خودروهای مجهز به سردخانه و نفتکش های حامل نفت سوریه را به شمال عراق منتقل کردند.

  - سه روز پیش نیروهای آمریکایی کاروانی متشکل از 60 خودرو از جمله تانکر، خودروهای مجهز به سردخانه و نفتکش های حامل نفت سوریه را به شمال عراق منتقل کردند.

  نیروهای آمریکایی برای سرقت نفت سوریه با همکاری شبه نظامیان کرد سوریه موسوم به قسد یک پالایشگاه در شرق استان حسکه احداث کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، خبرگزاری سوریه (سانا) امروز (یکشنبه) از احداث یک پالایشگاه توسط نیروهای آمریکایی در میدان نفتی رمیلان در شرق استان حسکه خبر داد و افزود: این پالایشگاه برای سرقت بیشتر نفت سوریه و با همکاری نیروهای دموکراتیک سوریه ایجاد شده است.

سانا به نقل از یک منبع در مدیریت میدان نفتی رمیلان در حسکه افزود: نیروهای آمریکایی با همکاری نیروهای قسد یک پالایشگاه نفت با ظرفیت سه هزار بشکه در روز در میدان نفتی رمیلان در شمال شرق استان حسکه نصب کردند.

این منبع گفت: پس از نصب این پالایشگاه در دوره آینده شاهد افزایش چشمگیر سرقت و غارت نفت سوریه از منطقه الجزیره توسط نیروهای آمریکایی و وابستگان آن ها خواهیم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا یک پالایشگاه در شرق استان حسکه احداث کرد/ سرقت منابع نفتی سوریه؟

آمریکا یک پالایشگاه در شرق استان حسکه احداث کرد/ سرقت منابع نفتی سوریه؟