مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 دی 1400 ساعت 16:252022-01-09بين الملل

آمریکا یک پالایشگاه در حسکه سوریه احداث کرد


نیرو های آمریکایی برای سرقت نفت سوریه با همکاری شبه نظامیان کرد سوریه موسوم به «قسد» یک پالایشگاه در شرق استان حسکه احداث کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، خبرگزاری سوریه (سانا) امروز (یکشنبه) از احداث یک پالایشگاه توسط نیرو های آمریکایی در میدان نفتی رمیلان در شرق استان حسکه خبر داد و افزود: این پالایشگاه برای سرقت بیشتر نفت سوریه و با همکاری نیرو های دموکراتیک سوریه ایجاد شده است.

سانا به نقل از یک منبع در مدیریت میدان نفتی رمیلان در حسکه افزود: نیرو های آمریکایی با همکاری نیرو های قسد یک پالایشگاه نفت با ظرفیت سه هزار بشکه در روز در میدان نفتی رمیلان در شمال شرق استان حسکه نصب کردند.

این منبع گفت: پس از نصب این پالایشگاه در دوره آینده شاهد افزایش چشمگیر سرقت و غارت نفت سوریه از منطقه الجزیره توسط نیرو های آمریکایی و وابستگان آن ها خواهیم بود.

در این پیوند، منابع محلی گزارش دادند که نیرو های آمریکایی شامگاه شنبه یک کاروان متشکل از 79 خودرو از جمله نفتکش های حامل نفت سوریه، تریلر، خودرو های مجهز به سردخانه و تعدادی کامیون که توسط چهار خودروی نظامی مشایعت می شدند را از طریق گذرگاه های غیرقانونی به سمت شمال عراق حرکت دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا یک پالایشگاه در حسکه سوریه احداث کرد

آمریکا یک پالایشگاه در حسکه سوریه احداث کرد