مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 دی 1400 ساعت 18:202022-01-09اقتصادي

1300 هکتار جنگل کاری در استان ایلام انجام می شود


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان ایلام گفت: برابر برنامه ابلاغی سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور امسال یک هزار و 300 هکتار جنگل کاری در استان ایلام انجام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رضا احمدی عصر یکشنبه در بازدید از طرح های جنگل کاری در شهرستان دهلران اظهار کرد: کل جنگل کاری کشور امسال 2 هزار هکتار است که از این میزان یک هزار و 300 هکتار آن به استان ایلام اختصاص یافته که خوشبختانه در این راستا اقدام بسیار خوبی انجام شده است.

وی افزود: عمده جنگل کاری کشور در سال جاری در استان ایلام و شهرستان دهلران بوده که 65 درصد جنگل کاری سال جاری در استان ایلام بوده که عمده کار در شهرستان دهلران است.

احمدی به پتانسیل جنگل کاری در استان ایلام اشاره مرد گفت: خوشبختانه ظرفیت جنگل کاری سبب شده که 50 درصد اعتبارات کشور به استان ایلام اختصاص پیدا کند که نوید بخش توسعه جنگل کاری در استان است مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان ایلام ادامه داد: تا پایان سال حجم باقی مانده از جنگل کاری و اعتبارات اختصاص یافته در این حوزه در استان اجرایی و هزینه خواهد شد احمدی گفت: استان ایلام یکی از اصلی ترین و مهمترین قطب های تولید نهال از لحاظ کمی و کیفی کشور می باشد و نهال های تولیدی استان، متناسب با هر اقلیم و شرایط جغرافیایی مناطق کاشت می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1300 هکتار جنگل کاری در استان ایلام انجام می شود

1300 هکتار جنگل کاری در استان ایلام انجام می شود