مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 دی 1400 ساعت 18:352022-01-09سياسي

علامه «مصباح» در دفاع از دین و ولایت با همه توان وارد میدان شد


فرزند علامه مصباح یزدی با اشاره به اینکه حفظ دین نسبت به هر چیزی اولویت دارد، گفت: علامه «مصباح» در مقام دفاع از دین و ولایت با همه توان وارد میدان شد.

- ، حجت الاسلام مجتبی مصباح شامگاه یکشنبه در مراسم بزرگداشت علامه محمد تقی مصباح یزدی با بیان اینکه افرادی که در بارگاه الهی مورد عنایت خداوند هستند سختی ها و ناملایماتی دارند که در زندگی افراد عادی نیست، گفت: علامه مصباح در زندگی خود مورد بی مهری قرار گرفتند و در زمان حیات ناشناخته بودند.

استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به اینکه اهل بیت (ع) همواره در دوران حیات خود مظلوم بودند و از وجود آنها استفاده نشد، افزود: این سنت تا حدی برای شیعیان اهل بیت نیز صادق است و از مظلومیت علامه مصباح همین بس که ما نیز از وجود ایشان بی بهره ماندیم.

وی با بیان اینکه در دوران حیات علامه مصباح دشنام، دروغ و فتواهای عجیبی به ایشان نسبت داده شده است، تصریح کرد: ایشان خواسته شاگردان خود مبنی بر پاسخ دادن به شبهات پیرامون خود را قبول نکردند و توصیه داشتند که برای مسائل مهمتری وقت گذاشته شود.

فرزند علامه مصباح یزدی با بیان اینکه علامه مصباح در مقام دفاع از دین و ولایت با تمام توان وارد میدان شد، گفت: بسیاری علامه مصباح را برای برخی اقدامات در حوزه دفاع از حریم ولایت شماتت می کردند و به جای همکاری، می گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علامه «مصباح» در دفاع از دین و ولایت با همه توان وارد میدان شد

علامه «مصباح» در دفاع از دین و ولایت با همه توان وارد میدان شد