مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 دی 1400 ساعت 20:402022-01-09سياسي

فعالیت های «بسیج سازمان تبلیغات» فراسازمانی باشد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو یوسف ارجونی رییس سازمان بسیج مداحان کشور در گفتگو با خبرنگار روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به سند اعتلای 10 ساله بسیج ؛ - یوسف ارجونی گفت: با توجه به فعالیت های مثبت سازمان تبلیغات اسلامی در حل مشکلات مردم و حرکت در راستای گام دوم انقلاب، انتظار این است که عملکرد بسیج این سازمان عملکرد فرا سازمانی باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو یوسف ارجونی رییس سازمان بسیج مداحان کشور در گفتگو با خبرنگار روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به سند اعتلای 10 ساله بسیج ؛ بهره گیری از ظرفیت نیرو های بسیجی کشور در عرصه های فرهنگی و مجازی را در این سند بسیار مهم بر شمرد و اظهار داشت: درسند اعتلای 10 ساله بسیج علاوه بر اینکه کارگروه های متفاوتی دیده شده است، همه نگاه ها نیز حول بیانیه گام دوم انقلاب است.

این در حالی است که استفاده از ظرفیت نیرو های بسیجی در عرصه های فرهنگی و مجازی نیز در دستور کار این سند قرار دارد که تصویری روشنی از تمدن سازی و حکومت سازی در این سند ارائه شده است که امیدواریم هر چه زودتر بتوانیم به این سمت وسو حرکت کنیم.

وی تأکید کرد: ما معتقدیم که سازمان تبلیغات اسلامی، سازمانی است که در حوزه فرهنگ، اندیشه، اعتقادات و باور ها به ویژه از زمان مدیریت آقای قمی، ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت های «بسیج سازمان تبلیغات» فراسازمانی باشد

فعالیت های «بسیج سازمان تبلیغات» فراسازمانی باشد