مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 دی 1400 ساعت 08:452022-01-10سياسي

استاندار جدید کرمانشاه با حضور وزیر کشور معارفه شد


بهمن امیری مقدم استاندار جدید کرمانشاه که چهارشنبه هفته گذشته رأی اعتماد هیأت دولت را دریافت کرده بود، امروز با حضور احمد وحیدی وزیر کشور و مسؤولان ارشد استان معارفه شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، مراسم معارفه استاندار جدید و تکریم استاندار سابق کرمانشاه امروز با حضور وزیر کشور، آیت الله علما نماینده ولی فقیه در استان، فرماندهان نظامی و انتظامی، رییس کل دادگستری، مجمع نمایندگان، روحانیت شیعه و اهل تسنن، بزرگان استان و  دیگر مسؤولان استانی در سرسرای شهدای دولت استانداری برگزار شد.

سردار محمدنظر عظیمی، فرمانده قرارگاه نجف اشرف به نمایندگی از شورای تامین استان کرمانشاه طی سخنانی از تلاش های بازوند تشکر کرد و اظهار داشت: آقای بازوند در طول مدت خدمت خود به عنوان استاندار با دلسوزی و و احساس مسؤولیت و تلاش شبانه روزی و مخلصانه در پیشبرد امور و موضوعات امنیتی و سایر موضوعات استان تلاش کرد.

وی ادامه داد: در این مدت در عین حالی که استان با مشکلات و حوادث غیرمترقبه ای مواجه بود، اقای بازوند هیچگاه از مسایل امنیتی استان غافل نبود.

عظیمی با اشاره به حساسیت استان کرمانشاه و مرزی بودن آن، گفت: آقای بازوند تلاش زیادی داشتد که بتواند از تمام ظرفیت ها برای انسداد و کنترل مرزها استفاده کند که با پیگیری ها و جلسات متعد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار جدید کرمانشاه با حضور وزیر کشور معارفه شد

استاندار جدید کرمانشاه با حضور وزیر کشور معارفه شد