مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 دی 1400 ساعت 09:152022-01-10سياسي

گراهام: مردم آمریکا در خطرناک ترین دوره به سر می برند


سناتور جمهوری خواه آمریکایی در اشاره به دوران رکود بزرگ در آمریکا، گفت مردم این کشور به خاطر دستورکار «رادیکال» بایدن و همکاران دموکراتش در خطرناک ترین دوره به سر می برند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، لیندسی گراهام سناتور جمهوری خواه آمریکایی گفت که مردم این کشور در خطرناک ترین دوره از اواخر دهه 30 (دوران رکود بزرگ) به خاطر دستورکار قانون گذاری رادیکال بایدن و همکاران دموکرات اش زندگی می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازنیویورک پست ، گراهام در مصاحبه ای پیش بینی کرد که رای دهندگان آمریکایی در انتخابات میان دوره ای 2022 نه بر اساس آنچه در 6 ژانویه اتفاق افتاد، بلکه با توجه به دستورکار شکست خورده رادیکال دموکرات مشارکت و رای خواهند داد.

  وی گفت این دستور کار آمریکا را در خطرناک ترین دوران از اواخر دهه 30 قرار داده است.

گراهام همچنین در این مصاحبه رادیویی که یکشنبه پخش شد، پیش بینی کرد که جمهوری خواهان در انتخابات نوامبر به موفقیت های بزرگی دست خواهند یافت و دونالد ترامپ رییس جمهور سابق آمریکا در انتخابات ریاست جمهوری 2024 پیروز خواهد شد.

این سناتور جمهوری خواه تندرو و حامی ترامپ گفت: ما یک کشور سوسیالیستی نیستیم .

او با اشاره به این که چگونه دموکرات ها ایده افزایش تعداد قضات دادگاه عالی را مطرح کرده اند تا اکثریت 6-3 محافظه کار فعلی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گراهام: مردم آمریکا در خطرناک ترین دوره به سر می برند

گراهام: مردم آمریکا در خطرناک ترین دوره به سر می برند