مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 دی 1400 ساعت 09:402022-01-10سياسي

لزوم فضاسازی متناسب با ایام الله دهه فجر


امام جمعه کازرون بر لزوم فضاسازی مطلوب و متناسب با ایام الله دهه فجر در این شهرستان و همراهی همه دستگاه ها و ظرفیت های مردمی برای این منظور تاکید کرد.

- حجت الاسلام صباحی دوشنبه 20 دی در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم دهه فجر در شهرستان کازرون، ضمن تاکید بر توجه به مناطق مختلف شهرستان همچون بخش مرکزی در برگزاری برنامه های این ایام، گفت: شایسته است که در راستای جاذبه برنامه ها، در زمینه اجرا، مکان و متولی اجرای مراسمات تحولاتی نسبت به سال های گذشته انجام شود.

او افزود: برنامه ها را می توان به طور شاخص طی روزهایی از ایام الله دهه فجر در مساجد شهر و روستاهای بزرگ بخش مرکزی برگزار کرد و برخی ایام را نیز به ادارات و ارگان هایی که توانمندی برگزاری مراسم دارند سپرد تا ضمن باشکوه بودن برنامه ها، اقشار مختلف نیز بهره ببرند.

سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان کازرون نیز در این جلسه ضمن تاکید بر لزوم فضاسازی توسط هر اداره در محدوده استقراری خود، گفت: اجرای آیین زنگ انقلاب در یکی از مدارس، برگزاری مراسم نمادین روز 12 بهمن در میدان امام حسین(ع) همزمان با ساعت ورود امام راحل (ره) به کشور، حضور و سرکشی مسئولین در سطح بخش ها و افتتاح پروژه های آماده پر این ایام پیش بینی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم فضاسازی متناسب با ایام الله دهه فجر

لزوم فضاسازی متناسب با ایام الله دهه فجر