مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 دی 1400 ساعت 09:452022-01-10بين الملل

بیش از نیمی از آمریکایی ها حامی برجام و لغو تحریم های ایران هستند


نتایج نظرسنجی یک موسسه تحقیقاتی در آمریکا نشان می دهد که بیش از نیمی از شرکت کنندگان در این نظرسنجی، از توافق هسته ای حمایت می کنند و خواهان ادامه مذاکرات با ایران هستند.

- نتایج نظرسنجی یک موسسه تحقیقاتی در آمریکا نشان می دهد که بیش از نیمی از شرکت کنندگان در این نظرسنجی، از توافق هسته ای حمایت می کنند و خواهان ادامه مذاکرات با ایران هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بر اساس نظرسنجی جدید موسسه مورنینگ کانسالت اکثر رای دهندگان آمریکایی همچنان حامی توافق هسته ای 2015 هستند و از رفع تحریم های ایران برای ادامه مذاکرات با این کشور دفاع می کنند.

نتایج این نظرسنجی نشان می دهد که 56 درصد شرکت کنندگان از برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) حمایت کرده اند، 18 درصد از آنها نظری نداشتند و 26 درصد نیز با آن مخالف بودند.

بر اساس این نظرسنجی، با این حال اغلب رای دهندگان بر این باورند که یک توافق جدید با ایران ممکن است مانع از دستیابی این کشور به سلاح هسته ای نشود.

بنابر گزارش وب سایت مورنینگ کانسالت، طبق این نظرسنجی حمایت دموکرات ها از برجام بیش از جمهوری خواهان است و رای دهندگان جمهوری خواه تقریبا بر سر اصل توافق اختلاف نظر دارند، در واقع آنها از تصمیم دونالد ترامپ رییس جمهور پیشین آمریکا در سال 2018 برای خروج یک جانبه از برجام حمایت می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از نیمی از آمریکایی ها حامی برجام و لغو تحریم های ایران هستند

بیش از نیمی از آمریکایی ها حامی برجام و لغو تحریم های ایران هستند