مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 دی 1400 ساعت 11:452022-01-10سياسي

رییس دانشگاه تهران: تلاش لازم را جهت نهادینه کردن اخلاق نداشته ایم


رییس دانشگاه تهران اجرای مفهوم دانشگاه اخلاق مدار در دانشگاه کارآفرین را مستلزم طراحی راهکار عملیاتی مرتبط دانست و گفت: باید اخلاق مداری و حکمرانی اخلاقی را در سازمان ها نهادینه کنیم.

- رییس دانشگاه تهران اجرای مفهوم دانشگاه اخلاق مدار در دانشگاه کارآفرین را مستلزم طراحی راهکار عملیاتی مرتبط دانست و گفت: باید اخلاق مداری و حکمرانی اخلاقی را در سازمان ها نهادینه کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر سید محمد مقیمی در چهارمین همایش دانشگاه اخلاق مدار که امروز همراه با تجلیل از مقام آیت الله حسن زاده آملی و همچنین رونمایی از کتاب سرباز مکتب به کار خود پایان داد، گفت: دانشگاه اخلاق مدار در سیاست ها و راهبردهای کلان دانشگاه تهران در دوره مدیریت جدید در شعار جهاد علمی برای تحقق دانشگاه کارآفرین با رویکرد مسئولیت پذیری اجتماعی دیده می شود و در تک تک عناصر این شعار، نشانه ای از اخلاق مداری وجود دارد.

رییس دانشگاه تهران، اجرای مفهوم دانشگاه اخلاق مدار در دانشگاه کارآفرین را مستلزم طراحی راهکار عملیاتی مرتبط دانست و خاطرنشان کرد: سه مؤلفه عقلانیت، معنویت و عمل گرایی به عنوان مؤلفه های مورد توجه در مفهوم جهاد علمی، مطرح هستند.

استاد دانشکده مدیریت دانشگاه تهران با بیان اینکه در سطح بندی اخلاق در سازمان ها و دانشگاه ها به سه سطح مختلف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس دانشگاه تهران: تلاش لازم را جهت نهادینه کردن اخلاق نداشته ایم

رییس دانشگاه تهران: تلاش لازم را جهت نهادینه کردن اخلاق نداشته ایم