مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 دی 1400 ساعت 16:002022-01-10سياسي

80 درصد اقتصاد ایران دولتی و خصولتی است


عضو شورای سیاست گذاری دومین دوره جشنواره ملی امیرکبیر گفت: در حال حاضر اقتصاد دولتی و خصولتی در ایران بیش از 80درصد اقتصاد کشور را در اختیار دارد و این یکی از گرفتاری های مهم جامعه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رحیم بنامولایی روز دوشنبه 20 دی ماه در نشست خبری دومین دوره جشنواره ملی امیرکبیر که با حضور رییس بنیاد نخبگان و جهاد دانشگاهی البرز و جمعی از اصحاب رسانه در اتاق بازرگانی البرز برگزار شد، اظهار کرد: از سال 93 در اتاق بازرگانی بحث تعامل با دانشگاه ها کلید خورد، هدف مهم از این همکاری این بوده است که در دایره آموزش عالی کشور در کنار تولید مدرک، مهارت آموزی هم نهادینه شود.

وی ادامه داد: اتاق بازرگانی متولی حوزه هایی همچون صنعت و کشاورزی و حامی مولد بودن است، در نتیجه باید به مهارت آموزی بیشتر توجه کرده و آن را رونق دهیم.

عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی البرز و عضو شورای سیاست گذاری دومین دوره جشنواره ملی امیرکبیر گفت: از سال 98 در اتاق بازرگانی البرز تلاش بیشتری برای گسترش صنعت و دانشگاه انجام شد تا به صورت کاربردی تر علم و تجربه در کنار هم قرار داده شود و گره گشای حجم بیشتری از مشکلات صنایع کشور باشد.

وی با بیان اینکه در سال 99 نگاه اتاق بازرگانی به مبحث تعامل صنعت و دانشگاه به آنجا منجر شد که پایان نامه های دانشگاهی در مقاطع کا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

80 درصد اقتصاد ایران دولتی و خصولتی است

80 درصد اقتصاد ایران دولتی و خصولتی است