مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 دی 1400 ساعت 16:252022-01-10سياسي

بازدهی بهتر بورس نسبت به بازارهای موازی


رییس کمیته بازار سرمایه مجلس درباره آینده بازار بورس، گفت: پیش بینی می شود؛ بازار سرمایه در بلندمدت بازدهی بهتری نسبت به بازارهای موازی خود داشته باشد اما در کوتاه مدت نیازمند اصلاحاتی است.

- ، محسن علیزاده درباره وضعیت بازار بورس و اقداماتی که مجلس برای اصلاح این بازار انجام داده است، گفت: از آنجا که اصلاح قانون و نظارت بر اجرای آن از وظایف مجلس شورای اسلامی است در کمیسیون اقتصادی به این دو مهم ورود کرده و برای انجام وظایف نظارتی خود از تمامی ابزارها استفاده می کنیم چراکه ضمن مورد سوال قرار دادن وزیر اقتصاد و رییس سازمان بورس به صورت مکرر درباره وضعیت این بازار، هیات تحقیق و تفحص از سازمان بورس نیز در حال انجام بررسی های خود است.

نماینده مردم سپیدان و بیضاء در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با بررسی دقیق لایحه بودجه 1401 نیز اجازه نخواهیم داد تا آسیب به بازار سرمایه وارد شود چراکه شاید این آخرین فرصت هایی است که سهامدران به مسئولان بازار سرمایه می دهند تا مشکلات این بازار حل شود و پس از آن اطمینان آن ها به طور کامل از بازار سلب خواهد شد.

وی درباره آینده بازار بورس بیان کرد: پیش بینی می شود؛ بازار سرمایه در بلند مدت بازدهی بهتری نسبت به بازارهای موازی خود داشته باشد اما در کوتاه مدت نیازمند اصلاحاتی است تا به روال منطقی خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدهی بهتر بورس نسبت به بازارهای موازی

بازدهی بهتر بورس نسبت به بازارهای موازی