مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 دی 1400 ساعت 16:402022-01-10اجتماعي

مافیای زباله به دنبال تولید زباله گرد هستند/ شهرداری ها معضل زباله گردی را جدی بگیرند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، چهره هر شهر همچون شناسنامه ای است که در نگاه اول می تواند شمایی از غنای فرهنگی و اجتماعی آن را نشان داده و به همین خاطر دقت نظر در همه جوانب یک شهر از فضا های سبز، - مهدی ثنایی گفت: شهرداری ها و مشخصا شهرداری تهران نباید زمینه زباله گردی برای افراد سابقه دار یا گرفتار در دام اعتیاد را فراهم کند، در حال حاضر شهرداری ها اجیر مافیای زباله هستند و روز به روز شاهد تولید زباله گرد در کشور هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، چهره هر شهر همچون شناسنامه ای است که در نگاه اول می تواند شمایی از غنای فرهنگی و اجتماعی آن را نشان داده و به همین خاطر دقت نظر در همه جوانب یک شهر از فضا های سبز، اسامی معابر و المان های مختلف تا نظافت و نبود افراد کارتن خواب، زباله گرد و.

در شهر لازم و ضروری است.

فضای شهری همچنین یکی از عوامل اثرگذار بر دیدگاه هر فرد تازه واردی به شهر شده و می تواند در روحیه افراد، مسائل اجتماعی و جایگاه آن شهر در سطح کشور و دنیا اثرگذاری بسزایی داشته باشد.

تهران به عنوان مرکز کشور و یکی از کلان شهر های مهم در جهان اسلام نیاز به اقدامات ویژه ای در زمینه زیباسازی شهری داشته و باید عاری از جلوه های ناخوشایند همچون حضور افراد طرد شده، زباله گرد، معتادان متجاهر و کارتن خواب ها با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مافیای زباله به دنبال تولید زباله گرد هستند/ شهرداری ها معضل زباله گردی را جدی بگیرند

مافیای زباله به دنبال تولید زباله گرد هستند/ شهرداری ها معضل زباله گردی را جدی بگیرند