مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 دی 1400 ساعت 04:552022-01-11سياسي

مذاکرات وین مطابق سلیقه تیم مذاکره کننده ایرانی درحال پیشرفت است


عباس مقتدایی نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجو، با اشاره به روند مذاکرات وین اظهارکرد: - نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: باوجود کندی حداقلی در روند مذاکرات، مسیر مذاکرات مطابق سلیقه تیم مذاکره کننده ایرانی درحال پیشرفت است.

عباس مقتدایی نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجو، با اشاره به روند مذاکرات وین اظهارکرد: در این که مذاکرات براساس دستورالعمل هایی که به تیم مذاکره کننده داده شده انجام می شود و تیم مذاکره کننده، با اختیار کامل در این دوره از مذاکرات حضور دارد، هیچ شکی وجود ندارد.

وی افزود: در این دوره از مذاکرات، حفظ حداکثری منافع ملی ایران، لغو تحریم ها و اجرای قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها، به عنوان اصول اساسی مد نظر قرار گرفته است.

در همین زمینه، چندین جلسه را با وزیر امور خارجه و مذاکره کننده ارشد کشورمان در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی برگزار کرده ایم که وزیر امورخارجه در این جلسات، شرح کاملی از روندها و رخدادهای این دوره از مذاکرات را به کمیسیون ارائه کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مذاکرات وین مطابق سلیقه تیم مذاکره کننده ایرانی درحال پیشرفت است

مذاکرات وین مطابق سلیقه تیم مذاکره کننده ایرانی درحال پیشرفت است