مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 دی 1400 ساعت 06:252022-01-11ورزشي

رکورد منفی پرسپولیس/ بدترین «10» برای قهرمان پنج ساله لیگ برتر


مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر فوتبال در حالی برای بازگشت به صدر جدول رقابت های فصل جاری لیگ تلاش می کند که آمار قابل قبولی در خط دروازه و دفاع ندارد.

- ، تیم فوتبال پرسپولیس در حالی خود را برای آخرین دیدار دور رفت رقابت های لیگ برتر آماده می کند که این تیم دهمین گل خود را در تساوی یک - یک در بازی قبلی مقابل پدیده مشهد دریافت کرد.

قهرمان پنج دوره متوالی رقابت های لیگ برتر در حالی گل های خورده اش دو رقمی شد که حامد لک تنها دروازه بان مطمئن یحیی گل محمدی محسوب می شود.

بوژیدار رادوشوویچ دروازه بان کروات پرسپولیس پس از دربی 97 پایتخت، تصمیم به جدایی از پرسپولیس و ترک ایران گرفت تا حامد لک در کوران رقابت ها به تنها دروازه بان قابل اطمینان یحیی تبدیل شود.

لک قبل از جدایی رادوشوویچ دو بار به نیمکت تیم تبعید شد تا شاید برای بازگشت به روزهای اوج خود شوک مثبتی بگیرد اما باز هم نتوانست انتظارات را برآورده کند تا شایعاتی درباره بازگشت علیرضا بیرانوند به پرسپولیس مطرح شود.

حامد لک دهمین گل فصل پرسپولیس را در حالی دریافت کرد که این تیم در پنج قهرمانی قبلی خود هرگز در مدت زمان 14 بازی به این عدد نرسیده بود.

پرسپولیس در سه قهرمانی خود با برانکو ایوانکوویچ گل دهم را در هفته بیست و پنجم دریافت کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رکورد منفی پرسپولیس/ بدترین «10» برای قهرمان پنج ساله لیگ برتر

رکورد منفی پرسپولیس/ بدترین «10» برای قهرمان پنج ساله لیگ برتر