مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 دی 1400 ساعت 07:052022-01-11سياسي

خدمات دندانپزشکی در حاشیه شهر مشهد گسترش می یابد


مسئول روابط عمومی دانشکده دندانپزشکی مشهد گفت: اساتید دانشکده دندانپزشکی مشهد به همراه دانشجویان این دانشکده در قالب اردوهای جهادی در جهت خدمت به محرومان در مناطق محروم و حاشیه شهر حضور یافته و خدمات مورد نیاز را به آنها ارائه می دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از وبدا، دکتر فاطمه خوراکیان مسئول روابط عمومی دانشکده دندانپزشکی مشهد اظهار کرد: اساتید دانشکده دندانپزشکی مشهد به همراه دانشجویان این دانشکده در قالب اردوهای جهادی در جهت خدمت به محرومان در مناطق محروم و حاشیه شهر حضور یافته و خدمات مورد نیاز را به آنها ارائه می دهند.

وی افزود: خدمات دندانپزشکی در مناطق محروم و حاشیه شهر همواره دستور کار دانشکده دندانپزشکی مشهد قرار داشته و دارد و یکی از مهمترین اولویت های جدید این دانشکده گسترش خدمات درمانی دندانپزشکی در بین اقشار محروم و کم درآمد بوده و در تحقق این امر مهم ایجاد کلینیک های ویژه مستقل در حاشیه شهر را با هدف تعمیم درمان های تخصصی به اقشار کمتر برخوردار داشته ایم.

خوراکیان خاطرنشان کرد: کلینیک های سیار دندانپزشکی در مناطق محروم و حاشیه شهر فعال است.

این کار در حال حاضر توسط گروه های جهادی به صورت مناسبتی انجام می گیرد و بیماران بسیاری از خدمات دندانپزشکی در مناطق محروم و حاشیه شهر برخوردار می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات دندانپزشکی در حاشیه شهر مشهد گسترش می یابد

خدمات دندانپزشکی در حاشیه شهر مشهد گسترش می یابد