مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 دی 1400 ساعت 08:302022-01-11دانش

ماموریت ها و برنامه های اولویت دار سازمان امور دانشجویان به زودی اعلام می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از سازمان امور دانشجویان، هاشم داداش پور در جلسه معاونین دانشجویی و دبیران مناطق ده گانه دانشگاه های سراسر کشور با اشاره به موافقت ستاد ملی کرونا با بازگشایی دانشگاه ها گفت: - معاون وزیر علوم و رییس سازمان امور دانشجویان گفت: در گردهمایی معاونان دانشجویی در بهمن ماه سال جاری، ساختار و ماموریت های جدید سازمان امور دانشجویان و معاونت های دانشجویی دانشگاه ها مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از سازمان امور دانشجویان، هاشم داداش پور در جلسه معاونین دانشجویی و دبیران مناطق ده گانه دانشگاه های سراسر کشور با اشاره به موافقت ستاد ملی کرونا با بازگشایی دانشگاه ها گفت: دانشگاه ها برای از سر گیری آموزش حضوری دانشگاه ها خود را آماده کنند.

وی تاکید کرد: با موافقت ستاد ملی کرونا و تاکید رییس جمهور اولویت ما، از سرگیری کامل دانشگاه ها از اول نیمسال دوم تحصیلی و بهمن ماه است و در همین مسیر آماده دریافت پیشنهادات معاونان دانشجویی هستیم.

رییس سازمان امور دانشجویان گفت: در کنار ماموریت ها و وظایف موجود سازمان امور دانشجویان در نظر داریم متناسب با شرایط روز و تغییرات آموزش عالی در ایران و جهان، ماموریت های جدیدی را برای این سازمان تعریف کنیم و د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماموریت ها و برنامه های اولویت دار سازمان امور دانشجویان به زودی اعلام می شود

ماموریت ها و برنامه های اولویت دار سازمان امور دانشجویان به زودی اعلام می شود