مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 دی 1400 ساعت 08:402022-01-11حوادث

«کامی سیسرک» باری دیگر با اقتدار پلیس کرمانشاه زمین گیر شد


رییس پلیس امنیت عمومی استان کرمانشاه، از دستگیری یکی از اشرار و اراذل شهر کرمانشاه معروف به «کامی سیسرک» خبر داد که به خاطر جرائم مختلف و همچنین عدم بازگشت به زندان پس از اخذ مرخصی تحت تعقیب قرار داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، سرهنگ حسن حیدری امروز در جمع اصحاب رسانه، اظهار داشت: پس از وقوع چند مورد درگیری، نزاع های فردی و دسته جمعی، تخریب اموال عمومی، درگیری با ماموران و .

بررسی موضوع و دستگیری شروری که در این اتفاقات دخیل بود، در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران پلیس امنیت عمومی با انجام کارهای اطلاعاتی دریافتند که در بسیاری از این اتفاقات یکی از اراذل و اوباش شناسنامه دار معروف به کامی سیسرک دخیل بوده است.

رییس پلیس امنیت عمومی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: تحقیقات تکمیلی پلیس نشان می داد که این فرد جزو خرده فروشان سابقه دار و حرفه ای مواد مخدر بوده که پس از اخذ مرخصی از زندان و پایان مدت آن فراری شده و مجدداد خود را معرفی نکرده است.

وی تصریح کرد: با جمع بندی این اطلاعات ماموران کارهای اطلاعاتی خود را آغاز و و پس از یک هفته تعقیب و مراقبت و رصد شبانه روزی مخفیگاه وی را در شهرک حکمت آباد شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی در عملیاتی غافلگیرانه وی را که با ماموران درگیری پیدا کرده بود، دستگیر ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«کامی سیسرک» باری دیگر با اقتدار پلیس کرمانشاه زمین گیر شد

«کامی سیسرک» باری دیگر با اقتدار پلیس کرمانشاه زمین گیر شد