مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 دی 1400 ساعت 08:552022-01-11اقتصادي

100 هزار واحد مسکونی ناایمن در تبریز!


ساخت وسازهای غیرمجاز در سال های اخیر بسیار زیاد شده است به طوری که نزدیک صد هزار واحد ناایمن و ساخت وساز غیرمجاز در تبریز داریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، روح الله رشیدی در خصوص کمبود اتوبوس اظهار داشت: در سال 92 دولت 9 میلیارد به اتوبوسرانی برای خرید دستگاه های جدید داده و پس از آن دیگر هزینه ای به این ارگان از سوی دولت پرداخت نشده، اکنون هم 450 اتوبوس در حال حاضر به مردم خدمات ارائه می دهند و کمبود اتوبوس به موضوع  ذکر شده مربوط است.

رشیدی در خصوص بودجه رسانه ها در شهرداری بیان کرد: ضرورتی ندارد که یک نهاد برای رسانه ها هزینه کند ولی حمایت هایی به شکل دیگر می تواند روی دهد که به نفع عموم باشد.

برنامه تبریزیم ویترین کم اثر برای مدیران شهری تبدیل شده است این عضو شورای اسلامی شهر تبریز در ادامه گفت: من خودم مخالف برنامه تلویزیونی شهرداری هستم چراکه عملا به یک ویترین کم اثر برای مدیران شهری تبدیل شده است، توصیه شده که برنامه تبریزیم رویکرد خودش را تغییر دهد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص حادثه اخیر منطقه عباسی هم اظهار کرد: روز گذشته در این راستا جلسه ای در خصوص مسائل مربوط به حادثه کوی عباسی در مرکز پژوهش ها برگزار شد و در این راستا گزارشاتی ارائه شد و نهایتا به این نتیجه رسیدیم که در حوزه شهرسازی معایب بسیاری و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

100 هزار واحد مسکونی ناایمن در تبریز!

100 هزار واحد مسکونی ناایمن در تبریز!