مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 دی 1400 ساعت 10:402022-01-11حوادث

«کامی سیسرک» دوباره با اقتدار پلیس کرمانشاه زمین گیر شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، سرهنگ حسن حیدری رییس پلیس امنیت عمومی استان کرمانشاه امروز در جمع اصحاب رسانه، اظهار کرد: پس از وقوع چند مورد درگیری، نزاع های فردی و دسته جمعی، تخریب اموال عمومی، درگیری با ماموران و سایر موارد بررسی موضوع و دستگیری شروری که در این اتفاقات دخیل بود، در دستور کار قرار گرفت.

وی گفت: ماموران پلیس امنیت عمومی با انجام کارهای اطلاعاتی دریافتند که در بسیاری از این اتفاقات یکی از اراذل و اوباش شناسنامه دار معروف به کامی سیسرک دخیل بوده است.

رییس پلیس امنیت عمومی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: تحقیقات تکمیلی پلیس نشان می داد که این فرد جزو خرده فروشان سابقه دار و حرفه ای مواد مخدر بوده که پس از اخذ مرخصی از زندان و پایان مدت آن فراری شده و مجدد خود را معرفی نکرده است.

حیدری تصریح کرد: با جمع بندی این اطلاعات ماموران کارهای اطلاعاتی خود را آغاز و و پس از یک هفته تعقیب و مراقبت و رصد شبانه روزی مخفیگاه وی را در شهرک حکمت آباد شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی در عملیاتی غافلگیرانه وی را که با ماموران درگیری پیدا کرده بود، دستگیر کردند.

وی در پایان از معرفی شرور دستگیر شده به دستگاه قضایی برای صدور حکم لازم خبر داد و گفت: یک تیغه سلاح سرد نیز از این شخص کشف و یک دستگاه خودرو زانتیا نیز توقیف ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«کامی سیسرک» دوباره با اقتدار پلیس کرمانشاه زمین گیر شد

«کامی سیسرک» دوباره با اقتدار پلیس کرمانشاه زمین گیر شد