مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 دی 1400 ساعت 11:302022-01-11سياسي

ماموریت بنیاد نخبگان استان قم در عرصه نخبگان حوزوی و دینی خاص است


ماموریت بنیاد نخبگان استان قم در عرصه نخبگان حوزوی و دینی خاص است که امیدواریم این ماموریت را به نحو احسن به پایان برسانیم.

- ایسنا/قم سرپرست بنیاد نخبگان استان قم گفت: ماموریت بنیاد نخبگان استان قم در عرصه نخبگان حوزوی و دینی خاص است که امیدواریم این ماموریت را به نحو احسن به پایان برسانیم.

محمدحسین ظریفیان در آیین تقدیر از ریاست قدیم بنیاد نخبگان استان قم که در سالن جلسات این بنیاد و باحضور مرتضی احسانی سرپرست معاونت توسعه و مدیریت منابع بنیاد ملی نخبگان، احمد حاجی زاده معاون سیاسی و امنیتی استانداری و حجت الاسلام والمسلمین عسگر دیرباز رییس دانشگاه قم برگزار شد، با اشاره به اینکه دکتر محمدرضایی یک چهره علمی درخشان برای نظام جمهوری اسلامی محسوب می ‎شوند، اظهار کرد: تلاش خواهیم داشت در آینده نیز بتوانیم از ظرفیت ایشان به نحو شایسته برخوردار باشیم.

وی با بیان اینکه موسس بنیاد رهبر انقلاب هستند، مطرح کرد: ایشان در سخنرانی های متعدد نسبت به مدیریت مناسبت بنیاد نخبگان و لزوم رسیدگی به امور نخبگان تاکیدات بسیاری داشته اند.

سرپرست بنیاد نخبگان استان قم با اشاره به اینکه ماموریت بنیاد نخبگان استان در عرصه نخبگان حوزه علمیه و طلاب خاص است، عنوان کرد: امیدواریم بتوانیم در این ماموریت به خوبی عمل کنیم و با استفاده از تمام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماموریت بنیاد نخبگان استان قم در عرصه نخبگان حوزوی و دینی خاص است

ماموریت بنیاد نخبگان استان قم در عرصه نخبگان حوزوی و دینی خاص است