مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 دی 1400 ساعت 11:402022-01-11سياسي

سرپرست بنیاد نخبگان استان قم معرفی شد


ظهر امروز در آیینی محمدحسین ظرفیان به عنوان سرپرست جدید بنیاد نخبگان استان قم معرفی شد.

- آیین تقدیر از ریاست قدیم بنیاد نخبگان استان قم و معرفی سرپرست جدید این بنیاد باحضور مرتضی احسانی سرپرست معاونت توسعه و مدیریت منابع بنیاد ملی نخبگان، احمد حاجی زاده معاون سیاسی و امنیتی استانداری، و حجت الاسلام والمسلمین عسگر دیرباز رییس دانشگاه قم و تنی چند از نخبگان استانی در سالن جلسات بنیاد نخبگان استان قم برگزار شد.

محمد محمدرضایی ریاست اسبق بنیاد نخبگان استان قم در این آیین با اشاره به اینکه با حوزه علمیه نیز ارتباط مطلوبی داشته ایم، مطرح کرد: طبق سنجش انجام شده، بحث ها و شبهات اعتقادی در میان نخبگان زیاد است که متاسفانه بنیاد ما در این زمینه ها عملکرد مطلوبی نداشته است که ما در این راستا پیشنهاد استفاده از ظرفیت طلاب و علما در قم را ارائه دادیم که مورد استقبال واقع نشد.

وی افزود: اینکه نخبگان از کشور خارج شده ولی بسیجیان در خط مقدم جنگ از کشور خود دفاع می کنند از همین آموزش های اعتقادی و تربیت های دینی اثر می گیرد.

محمدحسین ظریفیان نیز با بیان اینکه موسس بنیاد رهبر انقلاب هستند، مطرح کرد: ایشان در سخنرانی های متعدد نسبت به مدیریت مناسبت بنیاد نخبگان و لزوم رسیدگی به امور نخبگان تاکیدات بسیاری داشته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرپرست بنیاد نخبگان استان قم معرفی شد

سرپرست بنیاد نخبگان استان قم معرفی شد