مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 دی 1400 ساعت 11:552022-01-11اقتصادي

بزرگترین کارخانه قطعات پزشکی خاورمیانه در شیراز به بهره برداری رسید


بزرگترین کارخانه تولید قطعات پزشکی خاورمیانه و بزرگترین موقوفه دانش بنیان در کشور امروز در شیراز به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، رییس سازمان اوقاف کشور امروز در مراسم افتتاح بزرگترین کارخانه موقوفه کشور در شیراز گفت: هر خانوار سالانه هزینه های سنگینی را صرف درمان و سلامت می کند و سازمان اوقاف نیز، شعار ارزان کردن نیاز های درمانی مردم را افق مسیر خود قرارداده است.

حجت الاسلام خاموشی با بیان اینکه نمونه تحقق شعار اوقاف، راه اندازی کارخانه دانش سلامت کوثر با حرکت جهادی یک ساله است افزود: ساخت کارخانه کوثر شیراز آغاز حرکتی جدید در اوقاف عنوان است و به زودی واحدی شبیه این کارخانه در شرق تهران، با هدف تولید تجهیزات پزشکی راه اندازی خواهد شد.

وی افزود: اوقاف و امور خیریه در نوآوری شاخه های مختلفی را وارد کرده است و با توانمندی هایی که دارد، برای برون رفت از مشکلات موجود کشور از جمله در بخش درمان، پشتیبانی خواهد کرد تا مجموعه های این چنینی را با قوت بیشتر با کمیت و توانایی بالاتری به منصه ظهور برساند.

رییس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور گفت: تولید تجهیزات پزشکی در این کارخانه علاوه بر تامین بخشی از نیاز کشور در تامین تجهیزات پزشکی از جمله اورتوپدی، نیاز به واردات این تجهیزات را هم منتفی کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگترین کارخانه قطعات پزشکی خاورمیانه در شیراز به بهره برداری رسید

بزرگترین کارخانه قطعات پزشکی خاورمیانه در شیراز به بهره برداری رسید