مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 دی 1400 ساعت 14:052022-01-11اقتصادي

بهره برداری از طرح های اجرایی حوضه زاینده رود تا 5 سال آینده


رییس حوضه آبریز رودخانه زاینده رود و حوضه های جنوب غربی گفت: طرح های اجرایی در حوضه زاینده رود در استان های اصفهان و چهارمحال بختیاری در صورت تامین منابع مالی طی 5 سال آینده به بهره برداری می رسد.

- ایسنا/اصفهان رییس حوضه آبریز رودخانه زاینده رود و حوضه های جنوب غربی گفت: طرح های اجرایی در حوضه زاینده رود در استان های اصفهان و چهارمحال بختیاری در صورت تامین منابع مالی طی 5 سال آینده به بهره برداری می رسد.

هوشنگ ملایی با اشاره به اینکه بحث مطالعات شناخت حوضه بیش از یک دهه با مشارکت کشور آلمان و با همکاری شرکت های آب منطقه ای اصفهان و چهار محال و بختیاری انجام شده است، اظهار کرد: حکمرانی آب باید با شفافیت، عدالت، رعایت حقوق همه مصرف کنندگان انجام شود و در این مسیر هدف احیا زاینده رود است.

وی افزود: در تصویب مطالعات جامع برای آب شرب، محیط زیست و بهداشت موضوع باز تخصیص مطرح است و در راستای معیشت کشاورزان نیز باید در سطح ملی و کلان تصمیم گیری شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رییس حوضه آبریز رودخانه زاینده رود و حوضه های جنوب غربی کشور ادامه داد: واقعیت این است که در این حوضه بارگذاری مصارف بیش از توان اکولوژیکی حوضه است و در سال های کم بارش و خشکسالی فشار وارد بر منابع افزون می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از طرح های اجرایی حوضه زاینده رود تا 5 سال آینده

بهره برداری از طرح های اجرایی حوضه زاینده رود تا 5 سال آینده