مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 دی 1400 ساعت 14:452022-01-11اقتصادي

طرح «بنزین برای همه» و نگرانی مخاطبان تابناک؛ دولت شفاف سازی کند


در این مرحله از اجرای آزمایشی طرح بنزینی دولت، ضرورت دارد تا بررسی های بیشتر و کارشناسی در خصوص سازوکار تبدیل سهمیه یارانه بنزین به اعتبار یا وجه نقد برای مردم انجام شود و به عموم مردم نیز اطلاع رسانی شود تا نگرانی های مطرح شده از بین برود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک اقتصادی؛ طرح دولت برای اختصاص بنزین یارانه ای به هر فرد دارای کد ملی بدون در نظر گرفتن خودرو، چند وقتی است که در بین مردم و کارشناسان اقتصادی زمزمه می شود.

تا جاییکه با انتشار نامه ای از سوی معاون اقتصادی رییس جمهور به وزرای نفت و اقتصاد و همچنین دبیر شورایعالی مناطق آزاد مبنی بر اجرای آزمایشی طرح بازتوزیع یارانه بنزین از طریق ارائه سهمیه بنزین به افراد به جای خودروها در جزیره قشم، گمانه زنی ها در خصوص جراحی اقتصادی دولت در حوزه توزیع یارانه های پنهان انرژی را بیش از پیش تقویت کرد.

پس از این موضوع بسیاری از مردم نگران افزایش قیمت بنزین به نرخ فوب خلیج فارس و تاثیر آن بر تورم و معیشت اقتصادی شدند که در این راستا بهادری جهرمی سخنگوی دولت در واکنش به این شایعات اعلام کرد: قرار نیست بنزین گران شود و دولت اهل تصمیمات یک شبه نیست؛ حتما اگر قرار باشد تصمیم گرفته شود که در زندگی جاری و عمومی مردم اثر بگذارد جوانب مختلف آن سنجیده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح «بنزین برای همه» و نگرانی مخاطبان تابناک؛ دولت شفاف سازی کند

طرح «بنزین برای همه» و نگرانی مخاطبان تابناک؛ دولت شفاف سازی کند