مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 دی 1400 ساعت 14:452022-01-13بين الملل

ساخت اردوگاه اجباری قرنطینه کرونا در چین(+عکس)


45 هزار شهروند چینی ساکن شیان، به اردوگاه های اسکان اجباری منتقل شده اند.

- همزمان با نزدیک شدن به برگزاری بازیهای المپیک زمستانی 2022 پکن، سیاست های سختگیرانه دولت چین برای مقابله با شیوع ویروس کرونا تشدید شده و دولت محلی شانگزی در مرکز چین، اقدام به ایجاد اردوگاه های اجباری اسکان شهروندان به منظور مقابله با شیوع ویروس کرونا کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصرایران ، روزنامه نیویورک تایمز آمریکا با انتشار گزارشی ادعا کرده دولت چین دهها هزار نفر شهروندان ساکن شهر شیان (پایتخت استان شانگزی) را به اردوگاه های اسکان اجباری فرستاده است.

بر اساس این گزارش، تعداد 20 میلیون نفر از جمعیت چین از هفته ها مانده به برگزاری المپیک زمستانی در قرنطینه های محدود و شدید به سر می برند.

ویدئوهایی که در شبکه های اجتماعی چین منتشر شده نشان می دهد دولت محلی شانگزی اقدام به تاسیس اردوگاه های اسکان اجباری در حومه شهر شیان کرده و شهروندان پرریسک را در این اردوگاه ها که از کانکس های کوچک در کنار هم تشکیل شده، اسکان داده اند.

همچنین در شهر شیان بیمارستان ها و بسیاری از مراکز درمانی نیز به شهروندان چینی که در محله های با ریسک متوسط زندگی می کنند، خدمات پزشکی ارایه نمی کنند و به همین خاطر طی روزهای گذشته دستکم یک مرد چینی که درد قفسه سینه رنج می برد و به بیمارست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت اردوگاه اجباری قرنطینه کرونا در چین(+عکس)

ساخت اردوگاه اجباری قرنطینه کرونا در چین(+عکس)