مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 دی 1400 ساعت 21:102022-01-13اقتصادي

امسال 900 میلیارد تومان برای مدرسه سازی در سیستان و بلوچستان هزینه می شود


رییس سازمان نوسازی و تجهیز مدارس کشور گفت: حدود 900 میلیارد تومان در سال 1400 برای سیستان و بلوچستان برای مدرسه سازی هزینه خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، مهراله رخشانی مهر امشب در جلسه شورای آموزش و پرورش در سال گذشته بیش از هزار میلیارد تومان در مدرسه سازی سیستان و بلوجستان بدون کمک خیرین هزینه کردیم.

رییس سازمان نوسازی و تجهیز مدارس کشور افزود: طرح جمع آوری بخاری های نفتی را در دست اجرا داریم که  بیشترین بخاری های نفتی مربوط به سیستان و بلوچستان با 12 هزار بخاری بود، مابقی هم جمع خواهد شد،  130 میلیارد تومان هم برای جمع آوری 1700 بخاری دیگر در این استان تا سال آینده هزینه خواهد شد.

وی ادامه داد: در هر کدام از شهرهای استان، یک پروژه بزرگ 5 هزار و 200 متری به نام دارالفنون ها در دست اجرا داریم که سال 95 در مشهد اجرا شده در این استان نیز انجام خواهد شد.

رخشانی مهر بیان کرد: 50 میلیارد تومان برای تجهیز هنرستان ها در اختیار اداره کل نوسازی سیستان و بلوچستان قرار داده ایم،30میلیارد تومن هم برای هوشمند سازی و خرید تبلت دانش آموزی گذاشته ایم.

وی افزود: امسال هم حدود 800 میلیارد تومان تاکنون تخصیص داده شده که 120 میلیارد تومان طلبشان هست که از محل اعتبارات سفر تامین اعتبار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امسال 900 میلیارد تومان برای مدرسه سازی در سیستان و بلوچستان هزینه می شود

امسال 900 میلیارد تومان برای مدرسه سازی در سیستان و بلوچستان هزینه می شود