مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 دی 1400 ساعت 09:302022-01-14سياسي

حجت الاسلام طائب: مذاکرات به نتیجه خواهد رسید


دادن ارز 4200 تومانی به منزله انتحار اقتصادی است که اقتصاد ما را معتاد کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، حجت الاسلام مهدی طائب پنج شنبه شب در جمع نمازگزاران مسجد امام علی(ع) در منطقه پیروزی مشهد افزود: ارز 4200 تومانی مواد مخدر دولت قبل بود و تا وقتی به اقتصاد تزریق شود، همه چیز تعطیل است که باید این اعتیاد را آرام آرام از اقتصاد ایران گرفت.

وی با اشاره به جریان مذاکرات احیای برجام در وین گفت: غرب می خواهد بگوید جمهوری اسلامی منطق ندارد و منطق ایران زور و موشک است، در حالی که جمهوری اسلامی ایران، منطقی ترین کشور دنیا است.

فرمانده قرارگاه فرهنگی عمار ادامه داد: ما هیچگاه میدان مذاکره با اروپا را ترک نمی کنیم و مذاکرات نیز به نتیجه خواهد رسید.

حجت الاسلام طائب با بیان این که در سال آتی وضع اقتصادی بسیار خوب خواهد شد، افزود: چند ماه قبل در ایران روزانه 700 نفر بر اثر کرونا فوت می کردند اما اکنون این تعداد به 30 نفر در روز رسیده است و این جز معجزه توکل بر خدا نیست.

وی همچنین با اشاره به دهه فاطمیه و سالگرد شهادت سردار سلیمانی گفت: امام علی(ع) به شهادت رسید چون در زمان آن حضرت مردم دشمن شناس و امام شناس نبودند و دنیایی شده و به دنیا چسبیده بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حجت الاسلام طائب: مذاکرات به نتیجه خواهد رسید

حجت الاسلام طائب: مذاکرات به نتیجه خواهد رسید