مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 دی 1400 ساعت 09:452022-01-14اقتصادي

کشف 121 دستگاه ماینر در پلدختر


مدیر شرکت توزیع برق پلدختر از کشف 121 دستگاه ماینر در این شهرستان خبر داد.

- محمدطاهر متش پور در گفت وگو با ایسنا، به تشریح عملکرد و اقدامات مهم صورت گرفته 9 ماهه سال جاری در واحدهای مختلف توزیع برق شهرستان پلدختر پرداخت و اظهار کرد: مشکلات و کمبودهای تولید برق با شروع سال 1400 حجم کاری و فشار بسیار زیادی به شرکت های توزیع برق وارد کرد.

وی ادامه داد: شهرستان پلدختر که یک منطقه گرمسیری است دارای شرایط بحرانی تری بود، برای استان سهمیه هایی جهت اعمال خاموشی تعیین و به شهرستان ها ابلاغ شد، لذا جهت مدیریت مصرف برق و صرفه جویی بهینه و آگاه سازی همشهریان کارگروه های فنی جهت بازدید از ادارات سطح شهرستان تشکیل و وضعیت مصرفی ادارات مورد پایش و پیگیری قرار گرفت.

متش پور عنوان کرد: همچنین جلساتی با محوریت توزیع برق شهرستان پلدختر و سپاه ناحیه پلدختر برگزار شد و از بسیج کارمندان، کارگری و اصناف دعوت به عمل آمد و با دعوت و حضور امام جمعه و فرماندار شهرستان در بازدیدهای میدانی در اماکن پرمصرف سعی شد فرهنگ مصرف عمومی و صرفه جویی تبیین شود.

مدیر شرکت توزیع برق شهرستان پلدختر عنوان کرد: همچنین در سطح فضای مجازی و رسانه های خبری شهرستان پلدختر بصورت مستمر پیام های آموزشی مدیریت مصرف و صرفه جویی اطلاع رسانی و میزهای خدمتی در سطح نماز جمعه برا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 121 دستگاه ماینر در پلدختر

کشف 121 دستگاه ماینر در پلدختر