مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 دی 1400 ساعت 12:002022-01-14اقتصادي

پلمب 2 نانوایی متخلف در شهرستان آبیک به علت کم فروشی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آبیک، علی همت زاده مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آبیک روز جمعه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پیرو هماهنگی قبلی این مدیریت با دادستان شهرستان و در راستای برقراری امنیت غذایی و کنترل قیمت کالاهای اساسی در سطح شهرستان، گشت مشترکی با برنامه ریزی این مدیریت و با حضور نماینده فرماندار، اماکن نیروی انتظامی و اتحادیه نانوایان و قنادان از واحد های نانوایی سطح شهرستان انجام گرفت.

همت زاده افزود: از ابتدای تفویض وظایف نظارت و بازرسی به وزارت جهاد کشاورزی این مدیریت نیز به صورت مستمر و روزانه بازرسی های متعددی از واحدهای صنفی عرضه کالاهای غذایی اساسی به انجام رسانده که در این میان نظارت بر نانوایی ها به دلیل اینکه نان، قوت اصلی سفره غذایی مردم می باشد از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

وی بیان کرد: طی بازرسی های صورت گرفته عمده تخلفات مشهود شامل کم فروشی، فروش آرد سهمیه ای، تعطیلی خارج از برنامه کاری، رعایت نکردن موازین بهداشتی و کیفیت پایین نان می باشد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آبیک در پایان خاطرنشان کرد: در همین راستا 2 واحد به علت کم فروشی به دستور دادستان پلمب و بیش از 10 واحد متخلف دیگر به واحد تعزیرات معرفی شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلمب 2 نانوایی متخلف در شهرستان آبیک به علت کم فروشی

پلمب 2 نانوایی متخلف در شهرستان آبیک به علت کم فروشی