مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 دی 1400 ساعت 12:452022-01-14سياسي

تکمیل زیرساخت های مجتمع تکثیر میگوی آبادان در سال جاری


ساخت جاده دسترسی، آبرسانی و گازرسانی به مجتمع مراکز تکثیر میگوی آبادان در سال جاری در دستور کار اداره کل شیلات خوزستان است.

- ایسنا/خوزستان مدیرکل شیلات خوزستان گفت: ساخت جاده دسترسی، آبرسانی و گازرسانی به مجتمع مراکز تکثیر میگوی آبادان در سال جاری در دستور کار اداره کل شیلات خوزستان است.

فتح الله ابوعلی در پایان سفر یک روزه به آبادان به ارایه گزارشی از سفر خود در خصوص حل مشکلات زیرساختی طرح های آبزی پروری و صیادی این شهرستان پرداخت و اظهار کرد: در این سفر 3 بازدید مهم و اساسی از منطقه اروند کنار و چوئبده با حضور سید محمد مولوی، نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی، رییس اداره توسعه میگو و آبزیان دریایی شیلات استان، روسای ادارات محیط زیست، گاز و بنیاد مسکن شهرستان و اکثر مقامات محلی صورت گرفت.

وی افزود: در ابتدا طی نظارت میدانی، مشکلات اسکله صیادی اروندکنار به ویژه مسئله جاده دسترسی به محل پارکینگ اسکله صیادی و برق رسانی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

ابوعلی، با بیان اینکه با پیگیری و همراهی مسئولان حاضر، تصمیمات خوبی در همین راستا اتخاذ و مقرر شد اداره برق شهرستان پایه های برق را جابه جا و روشنایی و برق رسانی را به اتمام برساند و اداره کل شیلات استان و شهرداری شهرستان در خصوص خرید و حمل بیس و کوپال جهت پروژه زیرسازی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل زیرساخت های مجتمع تکثیر میگوی آبادان در سال جاری

تکمیل زیرساخت های مجتمع تکثیر میگوی آبادان در سال جاری