مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 دی 1400 ساعت 14:502022-01-14سياسي

اردبیل در 300 روز گذشته پاک ترین هوا را داشت


مدیرکل محیط زیست استان اردبیل گفت: هوای استان اردبیل پاک است و هیچگونه آلودگی در هوای استان اردبیل در 300 روز گذشته گزارش نشده است.

- ، سعید شهند در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه شهر اردبیل و در گرامیداشت هفته هوای پاک اظهار کرد: سازمان حفاظت محیط زیست به عنوان یک دستگاه حاکمیتی وظیفه نظارت بر حسن اجرای قوانین و مقررات زیست محیطی را دارد.

وی تحقق اصل 50 قانون اساسی را به عنوان اصل مترقی بسیار ضروری خواند و خاطرنشان کرد: در این اصل بر چهار شاخص توجه به نسل امروز و آینده، حیات اجتماعی، وظیفه عمومی و صیانت از سرمایه های زیست محیطی تاکید شده و تلاش بر این است تا با همراهی همه نهادهای دولتی و غیردولتی زمینه صیانت از این سرمایه ها فراهم آید.

مدیرکل محیط زیست استان اردبیل با بیان اینکه محیط زیست در کنار توسعه است و منعی در این مسیر به شمار نمی رود، گفت: در حقیقت این سازمان ریل توسعه را روغن کاری و تسهیل کرده و به بهبود فرآیندها کمک می کند.

شهند سه دشمن اصلی محیط زیست را جهل و نادانی، فقر و بیکاری اعلام کرد و افزود: برای جلوگیری از آسیب های این دشمنان محیط زیست باید اشاعه فرهنگ زیست سالم و پرهیز از رفتارهای تهدیدآمیز را در این حوزه مورد توجه قرار دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اردبیل در 300 روز گذشته پاک ترین هوا را داشت

اردبیل در 300 روز گذشته پاک ترین هوا را داشت