مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 دی 1400 ساعت 14:502022-01-14سياسي

اختلاف سلیقه و روش ها نباید مانع ایستادگی در برابر دشمن شود


امام جمعه اسالم با اشاره به اینکه دشمن به دنبال تضعیف ماهیت انقلاب اسلامی است، گفت: اختلاف سلیقه و روش ها نباید مانع ایستادگی در برابر دشمن شود.

- ، حجت الاسلام محمد جواد باقری در خطبه های نمازجمعه این هفته بخش اسالم با تبیین فرمایشات رهبری در دیدار با مردم قم، اظهار کرد: سه موضوع غیرت دینی و انقلابی، جنگ نرم و وحدت مهمترین موضوعات مطرح شده در از سوی رهبری بود.

حجت الاسلام باقری با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب دینی و بر گرفته از اسلام سیاسی است، ادامه داد: رهبری به عنوان یک عالم دینی توانست مردم را برای مبارزه با ظلم و استکبار بسیج کند.

وی اضافه کرد: این ویژگی ها ماهیت اصلی و جدانشدنی انقلاب اسلامی که ملت ایران بارها آن را نمایش گذاشته و این حقیقت و هویت و باطن مردم تشییع پیکر شهید سلیمانی آشکار شده است.

امام جمعه اسالم با بیان اینکه وقتی دشمنان می بینند نمی توانند ماهیت انقلاب اسلامی ما را تغییر دهند به دنبال تضعیف و ایجاد بی تفاوتی نسبت به آرمان ها و اهداف بزرگ انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: با جنگ نرم می خواهند مسائل روشن و بدیهی انقلاب مثل حاکمیت دین، تسلیم نشدن در برابر دشمن مستکبر، استقلال و مبارزه با فساد و بی عدالتی را نفی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختلاف سلیقه و روش ها نباید مانع ایستادگی در برابر دشمن شود

اختلاف سلیقه و روش ها نباید مانع ایستادگی در برابر دشمن شود