مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 دی 1400 ساعت 15:052022-01-14سياسي

وقف عامل توسعه و پیشرفت است


مدیر کل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه وقف عامل توسعه و پیشرفت است، گفت: عمل نکردن و عدم تعهد در اجرای نیت واقفان عواقب دنیوی و اخروی دارد.

- ، حجت الاسلام حسن امیری پیش از ظهر جمعه در دیدار با مردم روستای مرغملک اظهار کرد: از ظرفیت نیروهای بومی و متعهد با صدور حکم امین موقوفات از سوی اداره اوقاف و امور خیریه جهت رفع مشکلات مردم و اجرای امینانه نیت واقفان اقدام می شود.

وی با اشاره به اینکه وقف عامل توسعه فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و علمی است، گفت: می توان از ظرفیت وقف در جهت افزایش تولید محصولات کشاورزی و رفع محرومیت و بیکاری استفاده کرد.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری افزود: متأسفانه بعضی افراد ناآگاه به مسائل و احکام وقف، برخلاف این سنت حسنه تبلیغ کرده و وقف را عامل انجماد و عدم توسعه دانسته و این خود جفا به نهاد مقدس وقف است.

حجت الاسلام امیری ضمن اشاره به اینکه برخی از مناطق شهری و روستایی کشور وقف هستند، گفت: در این مناطق وقفی در صورت عمل به نیت واقف و احکام وقف مشکل خاصی برای زندگی مردم به وجود نمی آورد.

وی با بیان اینکه در جاهایی که عمل به وقف شده در پی آن توسعه و پیشرفت را به همراه داشته است، مطرح کرد: عمل نکردن و عدم تعهد در اجرای نیت واقفان عواقب دنیوی و اخروی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقف عامل توسعه و پیشرفت است

وقف عامل توسعه و پیشرفت است