مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 دی 1400 ساعت 15:052022-01-14اقتصادي

توضیح مرکز آمار ایران درباره طرح آمارگیری لوازم خانگی


به دنبال حواشی ایجاد شده درباره گزارش رسمی مرکز آمار ایران در رابطه با وضعیت فروش لوازم خانگی خارجی و همچنین دلایل عرضه این محصولات از نگاه فروشندگان، - این سازمان توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طی مدت اخیر مرکز آمار ایران اقدام به انتشار نتایج آمارگیری در رابطه با لوازم خانگی کرده و موضوع های مختلف را از نگاه فروشندگان لوازم خانگی مورد بررسی قرار داده که از جمله آن دلایل توجه مشتری به لوازم خانگی خارجی، دلایل اصلی عرضه لوازم خانگی خارجی در ایران و همچنین عوامل افزایش تمایل به خرید لوازم خانگی داخلی بوده است.

در واکنش به این آمار، برخی کارشناسان با نقد نحوه طراحی پرسشنامه و ابعاد آماری گزارش مرکز آمار پیرامون صنعت لوازم خانگی، از این مرکز خواستند شفاف سازی کند و پاسخ دهد که از کی و برای مبنای کدام روش علمی، نظر خریداران خرد را از فروشندگان عمده می پرسند؟ حالا مرکز آمار ایران در توضیحی به جریان نتایج آمارگیری لوازم خانگی و پاسخ به شبه های ایجاد شده در این رابطه پرداخته که در ادامه آمده است: در پیشگفتار، مقدمه و نشریه طرح آمارگیری از نتایج کارگاه های عمده فروشی و خرده فروشی لوازم خانگی 0932 و فراداده های این پیمایش، آمده است: یکی از بخش های مهم بازرگانی کشور، بخش خرید و فروش لوازم خانگی است که اثر مستقیم بر بسیاری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیح مرکز آمار ایران درباره طرح آمارگیری لوازم خانگی

توضیح مرکز آمار ایران درباره طرح آمارگیری لوازم خانگی