مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 دی 1400 ساعت 15:402022-01-14اقتصادي

دولت و مجلس به مسئله قیمت خودرو ورود کنند


امامجمعه فیروزکوه با انتقاد از قیمت خودرو گفت: افزایش قیمت و کاهش کیفیت خودرو ظلم به مردم است و از دولت و مجلس می خواهیم به مسئله قیمت خودرو ورود کنند.

- ، حجت الاسلام حسن حیدری در خطبه های نماز جمعه این هفته فیروزکوه ضمن دعوت خود و دیگر نمازگزاران به تقوای الهی اظهار داشت: چهار اصل مهم در انتخاب همسر، دینداری و ایمان، خوش اخلاقی، اصالت خانوادگی و عاقل و فهیم بودن است و معیارهای دیگر مثل زیبایی در درجه بعدی اهمیت است و بستگی به سلیقه افراد دارد در معیارهای انتخاب همسر، نباید خیلی سختگیری کرد، چرا که همیشه نقص در انسان وجود دارد،.

وی با اشاره به وفات حضرت ام البنین افزود: مادران و همسران شهدا، هم بخاطر صبر و فداکاری و هم بخاطر انتساب به شهدا احترام زیادی دارند، همسران شهدایی که ازدواج کرده اند، هم باید احترام کرد چرا که بخاطر اسلام و کشور عزیزان خود را تقدیم کرده اند و به شهدا انتساب دارند.

امام جمعه فیروزکوه با انتقاد از قیمت های فضایی خودرو گفت: آیا اینکه قیمت خودرو بالا می رود و از کیفیت خودرو کاسته می شود، ظلم در حق مردم نیست؟ آیا بازی با جان مردم نیست؟ چه نهادی باید جلوی این ظلم را بگیرد؟ نهادهای نظارتی کجا هستند؟ دولت و مجلس به مسئله خودرو ورود جدی بکنند و جلوی ظلم را بگیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت و مجلس به مسئله قیمت خودرو ورود کنند

دولت و مجلس به مسئله قیمت خودرو ورود کنند