مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 دی 1400 ساعت 15:452022-01-14سياسي

از لزوم صبوری مردم سیل زده تا تحقق وعده های مسؤولین در جنوب فارس


سیل اخیر در شهر بیرم خسارت بیشماری به بار آورده است که از مسؤولین تقاضای تحقق مصوبات و وعده ها و از مردم تقاضای صبر و متانت را داریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرم، حجت الاسلام و المسلمین حسین زاده در خطبه های این هفته نماز جمعه با تأکید به ضرورت تقوا در میان افراد جامعه گفت: تقوای الهی آن است که اگر عملتان را عرضه کردند و همه مردم دیدند، خجالت نکشید، تقوا باید در همه ابعاد زندگی معنا پیدا کند،  تقوای گفتاری زبانی و نوشتاری مهم ترین تقوا هستند.

خطیب جمعه بیرم افزود: دومین بعد تقوا که اهمیت بالایی دارد تقوای عملی است، در مقام اثر و هدایت تقوای عملی چندین برابر از اثرتقوای گفتاری هدایت گر است و اثر واقعی می گذارد،پس هرگاه کسی اهل تقوا شد همان آثار ظاهری تقوای او که همان عمل اوست موجب تنبه و تذکر و هدایت دیگران می شود.

حجت الاسلام و المسلمین حسین زاده با اشاره به سالروز گرامیداشت قیام 19 دی و فرمایشات مقام معظم رهبری بیان داشت: حکیم فرزانه رهبرعزیز تر از جان ما در این روز بزرگ تاریخی با مردم قم سخن گفتند ویکی از مسائلی که مطرح کردن مسئله غیرت دینی است، غیرت دینی عامل نجات کشور است، انقلاب ایران یک انقلاب دینی بود پس حرکت مردم اساساً یک حرکت دینی بود  و کار امام از اول متکی به مبانی دینی بود بنابراین این حرکت قم یک حرکت ضد آم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از لزوم صبوری مردم سیل زده تا تحقق وعده های مسؤولین در جنوب فارس

از لزوم صبوری مردم سیل زده تا تحقق وعده های مسؤولین در جنوب فارس