مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 دی 1400 ساعت 15:452022-01-14اجتماعي

بارش برف در محورهای مواصلاتی چهارمحال و بختیاری/ هیچ مسیری مسدود نیست


مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای چهارمحال و بختیاری با اشاره به بارش برف در گردنه های چری، شاه منصوی و تمامی محورهای کوهستانی استان، گفت: با اجرای عملیات های پی در پی برف روبی توسط راهداران هیچ محوری تاکنون مسدود نشده است.

- حسین مالکی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: از شب گذشته بارش سنگین برف را در کلیه محورهای کوهستانی چهارمحال و بختیاری شاهد بودیم مخصوصا در گردنه های چری، شاه منصوری و محورهای مواصلاتی شهرستان کوهرنگ.

سرپرست سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای چهارمحال و بختیاری ادامه داد: با آماده باش پرسنل راهداری و استقرارشان در تمامی راهدارخانه های سطح استان خوشبختانه هیچ محوری مسدود نشده و پرسنل راهداری از ابتدای بارش برف عملیات برف روبی را آغاز کردند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر 11 راهدارخانه فصلی و 31 راهدارخانه دائمی در استان وجود دارد و پرسنل آن ها طبق اعلام سازمان هواشناسی از 24 ساعت قبل از بارش تا 24 ساعت بعد در حالت آماده باش قرار گرفته و با استفاده از 302 دستگاه خودروی سبک و سنگین مشغول خدمت رسانی می شوند.

مالکی تاکید کرد: مالکی تاکید کرد: با توجه به کوهستانی بودن محورهای مواصلاتی استان از همه هم استانی ها خواهشمندیم لوازم ایمنی به خصوص زنجیر چرخ به همراه داشته باشند و قبل از شروع سفر برای اطلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش برف در محورهای مواصلاتی چهارمحال و بختیاری/ هیچ مسیری مسدود نیست

بارش برف در محورهای مواصلاتی چهارمحال و بختیاری/ هیچ مسیری مسدود نیست