مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 دی 1400 ساعت 16:152022-01-14سياسي

طرح علاج بخشی سد وشمگیر در سفر رییس جمهور به گلستان پیگیری می شود


استفاده از ظرفیت سد وشمگیر، به دلیل رسوب گذاری، مقدور نیست اما با توجه به نقش بسزایی که در رفع مشکلات معیشتی دارد، - ، علی محمد زنگانه بعد از ظهر جمعه در بازدید از روستاهای شهرستان آق قلا اظهار کرد: یکی از مهم ترین اهداف دولت، محرومیت زدایی و توسعه مبتنی بر دسترسی عادلانه به امکانات است.

استاندار گلستان افزود: یکی از بخش هایی که در این منطقه از نظر دسترسی به امکانات رفاهی دچار مشکل و کمبود هستند، موضوع مسکن است که بنیاد مسکن در یک سایت مجاور، احداث مسکن برای 69 خانوار را در دستور کار دارد.

وی بیان کرد: دستورات لازم برای رفع و تسریع در انجام کار صادر شد و انشالله ظرف دو ماه آینده کار به اتمام رسیده و واحدها تحویل خواهند شد.

زنگانه ادامه داد: استفاده از تمام ظرفیت سد وشمگیر، به دلیل قدمت و رسوب گذاری، مقدور نیست اما با توجه به نقش بسزایی که در تأمین آب کشاورزی، اشتغال و رفع مشکلات معیشتی منطقه دارد، برای علاج بخشی آن تصمیماتی اتخاذ شد تا در سفر ریاست جمهوری مطرح و اعتبارات لازم در نظر گرفته شود.

استاندار گلستان اضافه کرد: موضوع استمهال وام های کشاورزی مردم منطقه هم با همکاری نماینده مردم منطقه در مجلس در حال پیگیری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح علاج بخشی سد وشمگیر در سفر رییس جمهور به گلستان پیگیری می شود

طرح علاج بخشی سد وشمگیر در سفر رییس جمهور به گلستان پیگیری می شود