مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 دی 1400 ساعت 16:302022-01-14ورزشي

اصفهان، نترس و جنگنده دفاع کرد


سرمربی تیم فوتسال زنان پیکان معتقد با بیان اینکه تیم اش از ابتدای فصل مشکل گل زنی دارد، گفت: اما در بازی مقابل تیم اصفهان، خوب و جنگنده دفاع کرد.

- نیلوفر اردلان امروز (جمعه، 24 دی ماه) پس از پیروزی 3 بر2 مقابل تیم هیئت فوتبال اصفهان، اظهار کرد: با توجه به بازی رفت، پیش بینی چنین بازی سختی را داشتیم، ما 3 بازی سخت را پشت سر گذاشته بودیم و بلافاصله نیز بازیکنان به اردوی تیم ملی رفته بودند، خستگی در ساق پای بازیکنان مشهود بود.

وی افزود: با توجه به سبک بازی اصفهان، بازی گره خورد، اما خدا را شکر که توانستیم 3 امتیاز را به دست آوریم و صدرنشینی در گروه خود را تثبیت کنیم، به تیم خیلی خوب و سخت کوش اصفهان تبریک می گویم و امیدوارم درآینده موفق باشند.

سرمربی تیم فوتسال پیکان اضافه کرد: تیم اصفهان بسیار نترس و جنگنده دفاع کرد، اما در کل مشکل تیم ما گل زنی است که از اول فصل ما را اذیت کرد و در این بازی هم که تیم حریف در لاک دفاعی بود و پنج نفره دفاع کرد کار را برای ما سخت تر شد و این مشکل گل نزدن کارمان را سخت کرد که باید بر روی آن کار کنیم تا این مشکل رفع شود.

اردلان در خصوص برنامه آینده تیم اش گفت: بستگی به اتفاقات بازی های آینده دارد، چرا که بازیکنان نیز درگیر اردوهای ملی می شوند، باید برنامه ریزی مجددی داشته باشیم و خودمان را برای پلی آف آماد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصفهان، نترس و جنگنده دفاع کرد

اصفهان، نترس و جنگنده دفاع کرد