مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 دی 1400 ساعت 23:102022-01-14سياسي

صید ترال ممنوع


رییس جمهور درباره ضرورت ساماندهی وضع صیادی در آب های خلیج فارس گفت: صید ترال به شکلی که به آبزیان، دریا و صیادی سنتی آسیب بزند، ممنوع می شود و صیادی در دریا زیر نظر شیلات به صورت قانونی و نظام مند صورت می گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، آیت الله سید ابراهیم رییسی بعد از ظهر جمعه در پایان سفر به هرمزگان درباره برنامه های دولت برای استفاده از ظرفیت های کم نظیر هرمزگان در مسیر ارتقای این استان اظهار کرد: بر اساس نیازسنجی ای که پیش از سفر از سوی همکاران ما در دولت انجام شد، در این سفر دو روزه، سرکشی هایی به بخش های مختلف داشتیم و مقرر شد مشکلاتی که قابلیت حل سریع دارد، در زمان کوتاهی برطرف شود.

رییس جمهور افزود: برای مشکلاتی که نیاز به بررسی در مرکز و تخصیص بودجه دارد، دستورهایی صادر و مقرر شد در سازمان برنامه و بودجه پیگیری شود.

اقدامات خوبی برای بازسازی مناطق زلزله زده هرمزگان انجام شده رییسی با اشاره به دغدغه دولت برای رسیدگی به آسیب های سیل و زلزله در هرمزگان اظهار کرد: خدا را شاکریم که خسارات این دو حادثه در هرمزگان بسیار اندک بوده اما دولت همین خسارات اندک به ویژه خسارت به کشاورزان و دامداران را جبران خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صید ترال ممنوع

صید ترال ممنوع