مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 دی 1400 ساعت 08:252022-01-15اقتصادي

آغاز پیش ثبت نام مدارس غیردولتی برای سال 1401/ کارت به کارت کردن «شهریه»، ممنوع


هرساله نرخ شهریه مدارس غیردولتی در سامانه مشارکت ها درج می شود و اولیاء می توانند از آن مطلع شوند، ضمن آنکه شهریه در زمان ثبت نام ها در تابلویی نصب و در معرض دید عموم قرار می گیرد.

- آغاز پیش ثبت نام مدارس غیردولتی برای سال 1401/ کارت به کارت کردن شهریه ، ممنوع هرساله نرخ شهریه مدارس غیردولتی در سامانه مشارکت ها درج می شود و اولیاء می توانند از آن مطلع شوند، ضمن آنکه شهریه در زمان ثبت نام ها در تابلویی نصب و در معرض دید عموم قرار می گیرد.

مدیرکل مدارس و مراکز غیردولتی وزارت آموزش وپرورش با اشاره به امکان انجام پیش ثبت نام مدارس غیردولتی برای سال تحصیلی آتی گفت: دریافت وجه بیش از نرخ مصوب تخلف و همچنین کارت به کارت کردن شهریه در مدارس و مراکز ممنوع است.

سعید صالح در گفت وگو با ایسنا، از امکان انجام پیش ثبت نام مدارس غیردولتی برای سال تحصیلی آتی خبر داد و اظهار کرد: توجه به این نکته لازم است که تا زمان ابلاغ شهریه جدید، ملاک دریافت شهریه سال آتی به صورت علی الحساب، شهریه سال جاری است.

وی افزود: هرساله نرخ شهریه مدارس غیردولتی در سامانه مشارکت ها درج می شود و اولیاء می توانند از آن مطلع شوند، ضمن آنکه شهریه در زمان ثبت نام ها در تابلویی نصب و در معرض دید عموم قرار می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز پیش ثبت نام مدارس غیردولتی برای سال 1401/ کارت به کارت کردن «شهریه»، ممنوع

آغاز پیش ثبت نام مدارس غیردولتی برای سال 1401/ کارت به کارت کردن «شهریه»، ممنوع