مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 دی 1400 ساعت 09:352022-01-15فرهنگي

«دشت عاشقی» در مایه دشتی شنیدنی شد/ صدایی برای فرهنگ ایرانی


«دشت عاشقی» عنوان یکی از تازه ترین آثار موسیقایی منتشر شده است که به آهنگسازی ستار هشیاری پور در اختیار شنوندگان موسیقی ایرانی قرار خواهد گرفت.

- دشت عاشقی عنوان یکی از تازه ترین آثار موسیقایی منتشر شده است که به آهنگسازی ستار هشیاری پور در اختیار شنوندگان موسیقی ایرانی قرار خواهد گرفت.

ستار هشیاری پور نوازنده و آهنگساز موسیقی ایرانی در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن تشریح تازه ترین فعالیت های موسیقایی خود بیان کرد: دشت عاشقی عنوان یکی از تازه ترین آثارم در حوزه موسیقی ردیف دستگاهی ایران است که به آهنگسازی و تنظیم بنده منتشر می شود.

این آلبوم شامل 9 قطعه با کلام با ترانه هایی از صاحب اثر و 2 قطعه ساز و آواز است که حدود پنج سال پیش تولید شده و حالا بعد از سال ها در دسترس مخاطبان قرار می گیرد.

وی درباره مضمون آلبوم دشت عاشقی گفت: مضامین این اثر موسیقایی همگی اجرای ترانه هایی عاشقانه در مایه دشتی با صدای احمد کامیار است که برای ارکستر بزرگ تنظیم شده است.

به هر حال من معتقدم در این زمانه بی فرجام که شرایط مناسبی بر جریان فرهنگ و هنر وجود ندارد، تولید آلبوم هایی چون دشت عاشقی فقط با عشق میسر است.

این آهنگساز و نوازنده موسیقی ایرانی ادامه داد: هدف من ترویج شنیدن موسیقی خوب با اتکا به ارادت قلبی من به مردم و فرهنگ و هنر ایران زمین است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«دشت عاشقی» در مایه دشتی شنیدنی شد/ صدایی برای فرهنگ ایرانی

«دشت عاشقی» در مایه دشتی شنیدنی شد/ صدایی برای فرهنگ ایرانی