مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 دی 1400 ساعت 09:402022-01-15سياسي

احتمال افزایش ایستگاه های پروازی سفر به سوریه قوت گرفت


رییس سازمان حج و زیارت از احتمال افزایش ایستگاه های پروازی برای سفر زیارتی سوریه خبر داد و گفت: در سفری به همراه وزیر راه و شهرسازی با مقامات سوری درباره افزایش پروازها گفت وگو و تبادل نظر شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، علی رضا رشیدیان، رییس سازمان حج و زیارت که همراه با هیات بلندپایه اقتصادی و سیاسی ایران به ریاست وزیر راه و شهرسازی عازم سوریه شده است، در حاشیه دیدار با مقامات این کشور اظهار کرد: در این ملاقات ها که همراه وزیر راه و شهرسازی و رییس کمیسیون مشترک ایران و سوریه با مقامات سوری داشتیم موضوع اعزام زائران و مساله سفرهای زیارتی نیز پیگیری شد.

او افزود: در دیدار با وزیر خارجه سوریه راجع به موضوع مستثنی شدن زائران ایرانی از مصوبه گردشگری دینی سال 2017 این کشور گفت وگو و مقرر شد مسؤولان ذیربط بررسی های لازم را در این رابطه انجام دهند.

رییس سازمان حج و زیارت گفت: در دیدار با نخست وزیر سوریه درباره توسعه سفرهای زیارتی که خواست مردم ایران است و بنا داریم اعزام زائران را از استان های مختلف توسعه دهیم، گفت وگو و قرار شد در این باره برای زیارت همراه با سهولت، عزت و کرامت زائران ایرانی دستورات لازم به وزارت سیاحه داده و مساعدت های لازم انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال افزایش ایستگاه های پروازی سفر به سوریه قوت گرفت

احتمال افزایش ایستگاه های پروازی سفر به سوریه قوت گرفت