مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 دی 1400 ساعت 09:452022-01-15پزشكي

تکمیل فرآیند واکسیناسیون؛ مهم ترین راه پیشگیری از امیکرون


رییس بیمارستان ولیعصر(عج) بیرجند با بیان اینکه هنوز سویه امیکرون در خراسان جنوبی مشاهده نشده، گفت: تکمیل فرآیند واکسیناسیون مهم ترین راه جلوگیری از شروع پیک جدید است.

- تکمیل فرآیند واکسیناسیون؛ مهم ترین راه پیشگیری از امیکرون ایسنا/خراسان جنوبی رییس بیمارستان ولیعصر(عج) بیرجند با بیان اینکه هنوز سویه امیکرون در خراسان جنوبی مشاهده نشده، گفت: تکمیل فرآیند واکسیناسیون مهم ترین راه جلوگیری از شروع پیک جدید است.

علیرضا محمودی راد در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: هم اکنون، بیماران بستری در این بیمارستان مبتلا به سویه امیکرون نیستند؛ این بیماران کرونای مثبت از نوع دلتا دارند و تعدادی از آن ها آنفلوآنزا مثبت شده بودند.

وی با بیان اینکه امیکرون یکی از سویه هایی است که از لحاظ واگیری، شیوع بیشتری دارد، افزود: پایه جهش های مختلف کرونا یکی هستند و تفاوت زیادی ندارند.

رییس بیمارستان ولیعصر(عج) بیرجند بیان کرد: با تزریق واکسن کرونا و تزریق دُزهای یادآور می توان ایمنی بدن را بالا برد و در کنار تزریق واکسن باید رعایت دستورالعمل های بهداشتی را نیز مدنظر داشت.

محمودی راد یادآور شد: واکسیناسیون در برابر بیماری کرونا نیاز امروز جوامع است و هیچ فردی نباید دغدغه عوارض آن را داشته باشد؛ همانگونه که نباید از درمان بیماری ها به دلیل ترس ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل فرآیند واکسیناسیون؛ مهم ترین راه پیشگیری از امیکرون

تکمیل فرآیند واکسیناسیون؛ مهم ترین راه پیشگیری از امیکرون