مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 دی 1400 ساعت 09:452022-01-15دانش

ثبت نام تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد تا 27 دی ماه


به داوطلبان توصیه می شود ابتدا دفترچه راهنمای انتخاب رشته را دریافت و پس از مطالعه و کسب آگاهی، نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.

- به داوطلبان توصیه می شود ابتدا دفترچه راهنمای انتخاب رشته را دریافت و پس از مطالعه و کسب آگاهی، نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.

دانشگاه آزاد اسلامی در اطلاعیه ای اعلام کرد ثبت نام تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد 1400 این دانشگاه تا روز دوشنبه (27 دی ماه) ادامه دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، با توجه به مصوبه نوزدهمین جلسه 11 دی ماه 1400 شورای سنجش و پذیرش دانشجو در دوره های تحصیلات تکمیلی، مقرر شد مرحله تکمیل ظرفیت برای رشته محل هایی که ظرفیت آنها خالی مانده، همراه با رشته محل های جدید انجام شود.

دانشگاه آزاد در اطلاعیه ای اعلام کرد: آن دسته از داوطلبان شرکت کننده درآزمون کارشناسی ارشد سال 1400 که براساس کارنامه صادره از سوی سازمان سنجش آموزش کشور مجاز به انتخاب رشته در دانشگاه آزاد اسلامی شده اند و علاقه مند به انتخاب رشته/محل های دایر در این دانشگاه هستند، تا روز دوشنبه 27 دی ماه مهلت دارند با استفاده از کد دسترسی انتخاب رشته با مراجعه به سامانه www.

azmoon.

org نسبت به انتخاب حداکثر 100 کدرشته، محل از مجموعه های امتحانی مجاز اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد تا 27 دی ماه

ثبت نام تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد تا 27 دی ماه