مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 دی 1400 ساعت 10:202022-01-15سياسي

چگونه می توان خرید امن اینترنتی داشت؟


دبیر سازمان نظام صنفی رایانه ای استان اردبیل و عضو کمیسیون بلاک چین و رمزارز نصر کشور گفت: مردم هنگام خرید در فضای مجازی باید به چند نکته دقت کنند تا بتواند خرید امنی داشته باشند.

- مجید نصیرزاده در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: در وهله اول باید بیشتر از سایت ها و پیج های نام آشنا که شناخته شده هستند، خرید انجام شود.

وی افزود: همچنین سایت هایی که با SSL رمزگذاری شده اند برای خرید امنیت بیشتری برای خریدار ایجاد می کند که برای تشخیص آن، خریدار باید به آدرس سایت دقت کند که با HTTPS شروع شده باشد و سایت های فاقد این رمزگذاری با HTTP شروع می شوند که در آدرس بار قابل مشاهده هستند.

دبیر سازمان نظام صنفی رایانه ای استان اردبیل ادامه داد: مورد دیگری که می توان به آن اشاره کرد نماد اعتماد الکترونیکی است که سایت های فروشگاهی برای شفافیت کسب وکار و محل فعالیت و هویت صاحب سایت حتماً باید نسبت به اخذ این نماد اقدام کنند و خریداران در زمان خرید حتماً به دارابودن نماد اعتماد الکترونیک سایت دقت کنند و همچنین دارابودن محصولات با گارانتی معتبر و قابلیت پرداخت در محل هم از نکاتی است که باید به آن توجه کرد.

عضو کمیسیون بلاک چین و رمزارز سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه دلیل بی اعتمادی مردم به خریدهای آنلاین چیست، تشریح کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چگونه می توان خرید امن اینترنتی داشت؟

چگونه می توان خرید امن اینترنتی داشت؟