مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 دی 1400 ساعت 10:202022-01-15اقتصادي

تجهیز 22 خانه ورزش روستایی در خراسان شمالی


معاون توسعه ورزشی اداره کل ورزش و جوانان خراسان شمالی گفت: در 9 ماه امسال 22 خانه ورزش روستایی با اعتبار 3 میلیارد و 300 میلیون ریال تجهیز شد که بیشتر این روستاها در مناطق کم برخوردار هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، صبح امروز، محمد بروحی، معاون توسعه ورزشی اداره کل ورزش و جوانان خراسان شمالی در نشست با رسانه ها اظهار کرد: در 9 ماه امسال 22 خانه ورزش روستایی با اعتبار 3 میلیارد و 300 میلیون ریال تجهیز شد که بیشتر این روستاها در مناطق کم برخوردار هستند.

وی گفت: این خانه های ورزش روستایی با توجه به نیازسنجی ها و براساس درخواست روستاییان در تمامی شهرستان های استان مجهز شد.

معاون توسعه ورزشی اداره کل ورزش و جوانان خراسان شمالی افزود: از ابتدای تجهیز خانه ورزش روستایی(سال94) تاکنون 172 خانه ورزش روستایی در استان تجهیز شده است.

بروحی یادآور شد: تجهیز هر یک از این خانه های ورزش روستایی در ابتدای سال 94، 30میلیون ریال هزینه داشته است اما در سال های اخیر هر یک از این خانه های ورزش با 150 میلیون ریال تجهیز شده است.

وی با بیان اینکه هر ساله بیش از 20 خانه ورزش در خراسان شمالی تجهیز شده است، تصریح کرد: با مشارکت بیشتر مردم در امور ورزشی روستاها و همکاری بیشتر دهیاران در حوزه ورزش، گام های بسیار موثری در راستای ایجاد روحیه ورزشی و نشاط اجت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجهیز 22 خانه ورزش روستایی در خراسان شمالی

تجهیز 22 خانه ورزش روستایی در خراسان شمالی